Data publikacji: 2016-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Darmowa dostawa w eMAG.pl przynajmniej do końca rokuKategoria: BIZNES, HandeleMAG.pl (dawniej Agito.pl), sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, ogłos
Data publikacji: 2020-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zielone Arkady z największą siecią burgerowni w PolsceKategoria: BIZNES, HandelBobby Burger – największa polska sieć burgerowni otworzyła swój lokal w Zielo
Data publikacji: 2020-05-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: STACJE DEZYNFEKUJĄCE W KILKUDZIESIĘCIU SKLEPACH INTERMARCHÉ I BRICOMARCHÉKategoria: BIZNES, HandelNiezależni, polscy przedsiębiorcy prowadzący działalność
Data publikacji: 2019-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słodkie rodzinne chwileKategoria: BIZNES, HandelDzień matki z Perfetti Van MelleJest obchodzony niemal na całym świecie, chociaż jego data zmienia się w zale
Centrum Handlowe Morena w Gdańsku, które obecnie przechodzi gruntowną modernizację i rekomercjalizację zyskało kolejnego nowego najemcę. Obok oczekiwanego kina oraz placu zabaw dla dzieci, w nowej galerii zostanie otwarty jeden
Carrefour odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania i startuje z kampanią ?Z miłości do Zdrowia?. Poza rozszerzeniem oferty produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnyc
Data publikacji: 2017-01-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MEDIA MARKT W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM. Wielkie otwarcie po przebudowie.Kategoria: BIZNES, HandelW najbliższy piątek, 13 stycznia o godzinie 9 nastąpi nowe otwarcie
Data publikacji: 2020-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowegoKategoria: BIZNES, HandelRozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu d
Data publikacji: 2015-09-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mobilne gazetki handlowe coraz częściej zastępują wydania w wersji papierowejKategoria: BIZNES, HandelW ostatnich latach gazetki handlowe są dostępne również
Kawior, homar, jaja przepiórcze – to nie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl łamie barierę cenową i barierę dostępności otwierając klientom drogę do luksusu w przystępnych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona