Piękne, ciepłe, wodoodporne, modne. Zrodzone z wiatru od morza. Takie właśnie są kaptury gdyńskiej marki NORTHOOD, która jesienią 2014 roku obchodzi pierwszą rocznicę swojego istnienia.…
Carrefour odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania i startuje z kampanią ?Z miłości do Zdrowia?. Poza rozszerzeniem oferty produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnyc
Data publikacji: 2016-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inga Wawrzyniak-Gacek nowym dyrektorem marketingu Sklepy Komfort S.A.Kategoria: BIZNES, HandelInga Wawrzyniak-Gacek została nowym dyrektorem marketingu Sklepy Komfo
Data publikacji: 2016-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kastor i TapOn rozszerzają współpracęKategoria: BIZNES, HandelKastor, producent koszul męskich i konfekcji damskiej, rozszerzył współpracę z TapOn – p
Data publikacji: 2019-08-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wkracza do sklepówKategoria: BIZNES, HandelReklamy dostosowane do upodobań, czy haseł wypisywanych do wyszukiwarki to tylko niektóre dowody
Data publikacji: 2020-03-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Płatności bezgotówkowe podnoszą zadowolenie klienta z obsługiKategoria: BIZNES, HandelPodstawowym wyzwaniem technologicznym dla sprzedawców jest sposób, w jak
Data publikacji: 2018-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tradycyjny sklep skazany na zapomnienie?Kategoria: BIZNES, HandelRewolucja związana z powszechną digitalizacją dotyczy już praktycznie każdej sfery życiowej. W
Data publikacji: 2016-04-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 proste kroki budowy zaufania do e-sklepuKategoria: BIZNES, HandelWedług badań SalesBee 40 proc. kupujących w e-sklepach obawia się, że otrzyma towar nie speł
Data publikacji: 2016-01-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Remigiusz Chrzanowski nowym Dyrektorem Zarządzającym Agito.plKategoria: BIZNES, HandelAgito.pl, jeden z pionierów biznesu online w Polsce, ma nowego Dyrektora Zar
Aż czterech na pięciu polskich respondentów odbiera zjawisko nadmiernej konsumpcji jako zagrożenie dla naszego społeczeństwa. 62% polskich badanych uważa, że obecne modele ekonomiczne się nie sprawdzają, a 73% jest zdania, ż