Data publikacji: 2015-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Chinach kupujemy 10 razy więcej niż eksportujemyKategoria: BIZNES, HandelZakończona wizyta Prezydenta Andrzeja Dudy w Chinach i zainaugurowane w jej trakcie Pol
Data publikacji: 2019-07-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trzecia edycja rankingu „Równi w Biznesie” z nowymi produktamiKategoria: BIZNES, HandelPonad 160 największych producentów aż 29 kategorii artykułów żywno�
Data publikacji: 2020-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moc świątecznych atrakcji w Centrum KoronaKategoria: BIZNES, HandelSkrzynka na listy do Mikołaja, strefa pakowania prezentów i maskotki za zakupy czekają na mie
Data publikacji: 2020-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową „Mój Lewiatan”Kategoria: BIZNES, HandelPSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów.
Data publikacji: 2014-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa KOLTER stawia na galerie i rozwój kanałów e-commerceKategoria: BIZNES, HandelZ końcem maja we wrocławskiej galerii handlowej Magnolia Park otwarty został
Data publikacji: 2016-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie pozostawiaj klienta samegoKategoria: BIZNES, HandelWedług badania E-commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska w którym wzięło udział 1500 interna
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wawel promuje zestawy świąteczne w serwisach onlineKategoria: BIZNES, Handel„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz
Data publikacji: 2019-12-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dynamika rynku produktów dla dzieci przyspieszy w 2019 r.Kategoria: BIZNES, HandelPo słabszym 2018 r. dynamika rynku produktów dla dzieci powinna znowu przyspiesz
Data publikacji: 2014-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GTF zaprasza do franczyzyKategoria: BIZNES, HandelGórnośląskie Towarzystwo Finansowe GTF Sp. z o.o. to kolejna firma z rynku finansowego, która oferuje współpr
Wartość Barometru Carrefour ? Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej w kwietniu wyniosła -5,3 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru wzrosło o 1,6 punktu. Po korekci