Data publikacji: 2018-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MODERN-EXPO WYPOSAŻA SKLEPY PREMIUMKategoria: BIZNES, HandelW czwartek, 1 marca 2018 sieć supermarketów Piotr i Paweł otworzyła swój nowy sklep w Rokietnicy, p
Data publikacji: 2020-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpieczeństwo zakupów w Intermarché potwierdzają audyty niezależnej firmyKategoria: BIZNES, HandelCzystość poszczególnych pomieszczeń, świeżość oferowa
Data publikacji: 2020-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otwarcie drugiego Bricomarché w Bytomiu w ciągu pół rokuKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów kontynuuje dynamiczny rozwój sieci Bricomarché. 26 lutego
Data publikacji: 2018-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lech rozwija sieć sprzedaży. Nowy sklep firmowy w BiałymstokuKategoria: BIZNES, HandelSpółka Lech – Garmażeria Staropolska otworzyła kolejny firmowy sklep w
Data publikacji: 2020-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Księgarnia Liber debiutuje w Avenidzie PoznańKategoria: BIZNES, HandelJak donosi wiosenny raport Biblioteki Narodowej, Polska może pochwalić się trwałym zatrzy
Data publikacji: 2020-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postcovidowe echo w handlu międzynarodowymKategoria: BIZNES, HandelJak pandemia wpłynęła na międzynarodowy system handlowy? Prof. Łukasz Gruszczyński z Akadem
4 kwietnia w Gdańsku i Krakowie zostały otwarte dwa salony firmowe Samsung Electronics. Ceremoniom otwarcia towarzyszyły prezentacje najnowszych produktów firmy, w tym najbardziej oczekiwanego smartfona roku Samsung GALAXY S5, zega
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell
Data publikacji: 2014-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zintegrowane płatności bezgotówkowe SIX Payment w sieci sklepów Piotr i PawełKategoria: BIZNES, HandelSIXPayment Services, wiodący europejski agent rozliczenio
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka