Data publikacji: 2020-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Większość sklepów w Centrum Handlowym Osowa wraca do normalnego funkcjonowaniaKategoria: BIZNES, Handeldecyzją Rady Ministrów, na mocy rozporządzenia z dnia 2
Data publikacji: 2015-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja 4FRAME dla sieci MILAKategoria: BIZNES, Handel4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL sieci supermarketów MILA. Agencja
Data publikacji: 2020-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MediaMarkt poszerza współpracę z firmą HaierKategoria: BIZNES, HandelMediaMarkt, jedna z najsilniejszych marek konsumenckich na naszym rynku, poszerza współpra
Data publikacji: 2020-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Światowy Dzień Konsumenta pod znakiem handlu onlineKategoria: BIZNES, Handel• W 2020 roku wartość polskiego rynku handlu online ma wzrosnąć o 16,1 procent, o
Data publikacji: 2018-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty marki własnej w koszykach PolakówKategoria: BIZNES, HandelPonad 6 na 10 badanych twierdzi, że kupuje produkty spożywcze marek własnych przy okazji wię
Data publikacji: 2016-02-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIS Group zachęca instalatorów do stałej współpracyKategoria: BIZNES, HandelDwuosobowa, tygodniowa wycieczka do wakacyjnego kurortu za granicą, przejażdżk
Data publikacji: 2016-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiana adresu salonu Komputronik w RybnikuKategoria: BIZNES, HandelPo 9 latach działalności w Rybniku, ogólnopolska sieć sprzedaży nowoczesnych technologii, roz
Uroczystymi galami w pięciu miastach kończy się pierwszy w Polsce ranking najszybciej rozwijających biznesów internetowych ? ?e-Gazele Biznesu?. Uwzględniono w nim firmy działające w branży, które zanotowały dynamiczny rozw�
Data publikacji: 2020-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash podsumowuje pierwszy kwartał 2020 roku: wzrost kluczowych wynikówKategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w pierwszym kwartale 2020 r. się
Firma Divante oraz home&you zdecydowały się na rozpoczęcie partnerskiej współpracy w modelu success fee (rozliczenie za efekty) w obszarze szeroko pojętych działań e-marketingowych. Oficjalny sklep internetowy marki home&am