Data publikacji: 2020-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ COVID-19 na zmiany zachowań konsumentówKategoria: BIZNES, HandelTak zwany lockdown związany z COVID-19 będzie trwał w Polsce około dwóch miesięcy, pon
Data publikacji: 2016-02-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Debiut na polskim rynku dermokosmetyków dla kobiet!Kategoria: BIZNES, HandelNa polski rynek dermokosmetyków dla kobiet wkraczają właśnie szampony BIOXSINE DERMA
Data publikacji: 2020-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie PMR: Najbardziej popularnymi artykułami dekoracyjnymi kupowanymi przez PKategoria: BIZNES, HandelW ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad połowa Polaków doko
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak kupujemy w sieci?Kategoria: BIZNES, HandelZakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnym
Data publikacji: 2018-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BY SKLEP ZNOWU SPRZEDAWAŁ!Kategoria: BIZNES, HandelChcesz zwiększyć sprzedaż? Twój sklep ledwie wiąże koniec z końcem? Na rynku już od kilkunastu lat dział
Wraz ze wzrostem temperatury warto przygotować się do wzbogacenia oferty handlowej. Dobrze przygotowany letni plan marketingowy może zapewnić sukces nie tylko małym firmom. Pamiętajmy, że klienci na wakacjach nie biorą urlopu o
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdańsk zmienia na lepszeKategoria: BIZNES, HandelJuż 26 lipca w Gdańsku startuje Jarmark św. Dominika. Na tej najsłynniejszej i największej w Polsce imprezie h
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zaangażuj się razem z Intermarché w Świąteczną Zbiórkę ŻywnościKategoria: BIZNES, HandelOd 30 listopada do 1 grudnia klienci 62 sklepów Intermarché w 14
Choć w sieci kupuje coraz więcej Polaków, to rodzimy rynek e-commerce nie staje się przez to ani łatwiejszy, ani spokojniejszy. Za sprawą coraz większej konkurencji, e-sklepy muszą sprostać nowym wyzwaniom.…
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołuKategoria: BIZNES, HandelDziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzed