Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kredą po tablicy, czyli komunikacja na potykaczuKategoria: BIZNES, Handel"Nie mamy wi-fi. Porozmawiajcie ze sobą" to hasło z potykaczy i tablic kredowyc
Data publikacji: 2019-10-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejny kwartał z bardzo dobrymi wynikami Grupy POLOmarketKategoria: BIZNES, HandelGrupa POLOmarket po bardzo dobrym drugim kwartale ze sprzedażą LFL ponad 10%, w
Data publikacji: 2018-08-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BY SKLEP ZNOWU SPRZEDAWAŁ!Kategoria: BIZNES, HandelChcesz zwiększyć sprzedaż? Twój sklep ledwie wiąże koniec z końcem? Na rynku już od kilkunastu lat dział
Wraz ze wzrostem temperatury warto przygotować się do wzbogacenia oferty handlowej. Dobrze przygotowany letni plan marketingowy może zapewnić sukces nie tylko małym firmom. Pamiętajmy, że klienci na wakacjach nie biorą urlopu o
Data publikacji: 2015-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja 4FRAME dla sieci MILAKategoria: BIZNES, Handel4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL sieci supermarketów MILA. Agencja
Data publikacji: 2014-06-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odpowiednia akustyka punktów handlowych: zadowolony klient, większe obrotyKategoria: BIZNES, HandelJak zwiększyć o 5-10 proc. wartość sprzedaży w sklepie? Jul
Data publikacji: 2014-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tkaniny Andropolu dla pożarnictwa na targach w KielcachKategoria: BIZNES, HandelNiepalne, odporne na rozdzieranie, wodoodporne – takie tkaniny dla strażaków pre
W parku handlowym SONATA PARK zostanie otwarty pierwszy w Sochaczewie salon H&M…
Jak często zdarza Ci się szukać w internecie informacji o produkcie przed jego zakupem? Dziś, między innymi dzięki możliwości wygooglowania niemal wszystkiego, klient ma znacznie większe szanse nabycia produktu, z którego nap
Data publikacji: 2019-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łowca traci koszulkę lideraKategoria: BIZNES, HandelW ciągu ostatnich 2 lat, polski konsument diametralnie zmienił motywacje dotyczące swoich decyzji zakupowych