Data publikacji: 2019-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy pirotechnika w Polsce jest biznesem sezonowym?Kategoria: BIZNES, HandelLiczne dane pokazują, że aż 70% sprzedaży fajerwerków w Polsce ma miejsce przez cały
Badanie ?Digital Evolution Index? firmy MasterCard i The Fletcher School pokazuje mapę krajów najlepiej przygotowanych na dalszy rozwój e-commerce…
Data publikacji: 2019-04-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Współpraca z Turcją szansą dla polskich producentów ubrań dla dzieciKategoria: BIZNES, HandelProducenci ubrań dla dzieci muszą stawiać czoła wielu wyzwanio
W czwartek, 10 lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zaprezentowany zostanie nowy, niestandardowy kanał do komunikacji z klientem. Za pomocą nowoczesnych narzędzi muzycznych, klienci zostaną włączeni do zabawy i bę
Data publikacji: 2016-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany w salonie Komputronik w LubinieKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży nowoczesnych technologii, rozwiązań cyfrowych, sprzętu
Data publikacji: 2018-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Regionalne produkty w Blue CityKategoria: BIZNES, HandelJak co miesiąc lokalni wytwórcy żywności zapraszają do poznania swoich produktów. Od 12 do 16 września
Data publikacji: 2016-07-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Import z Chin nabiera rozpęduKategoria: BIZNES, HandelW 2014 wartość importu z Chin do Polski wzrosła o ponad 20 proc. w stosunku do roku poprzedniego. W 2015 od
Warszawa, 6 sierpnia 2014 r.: 6 sierpnia odbyło się re-otwarcie czwartej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. W hali w Toruniu wyodrębniono 1/3 powierzchni na potrzeby usługi delivery (usługi dostaw). Celem remodelin
Data publikacji: 2020-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketing internetowy w branży AGD – jak wykorzystać pozytywne prognozy, aby sprKategoria: BIZNES, HandelDo 2023 rynek AGD w Polsce ma wzrosnąć średnio o
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług