Biznes Handel

Branding w klejach montażowych – PND Futura dla klejów Seleny

Branding w klejach montażowych – PND Futura dla klejów Seleny
Nie tylko firmy z branży FMCG przykładają szczególną wagę do wyglądu opakowań i wyróżnienia swoich produktów na sklepowych półkach. Przedstawiciele branży budowlanej nie pozostają w

Data publikacji: 2015-09-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branding w klejach montażowych – PND Futura dla klejów Seleny
Kategoria: BIZNES, Handel

Nie tylko firmy z branży FMCG przykładają szczególną wagę do wyglądu opakowań i wyróżnienia swoich produktów na sklepowych półkach. Przedstawiciele branży budowlanej nie pozostają w tyle.

Branding w klejach montażowych - PND Futura dla klejów Seleny BIZNES, Handel - Nie tylko firmy z branży FMCG przykładają szczególną wagę do wyglądu opakowań i wyróżnienia swoich produktów na sklepowych półkach. Przedstawiciele branży budowlanej nie pozostają w tyle.

Choć wydawać by się mogło, że dla klientów (szczególnie profesjonalistów i użytkowników domowych) najistotniejsza jest rozpoznawalna marka, do której mają zaufanie, jakość produktu czy cena, a szczególnie ich relacje to coraz częściej producenci przykładają dużą wagę do wypracowania systemu identyfikacji wizualnej marki, budowania jej tożsamości, by wzmocnić pozycję na rynku i mocniej zaistnieć w świadomości klientów.

Podobnie jak w farbach, także w przypadku takich produktów jak kleje, fugi czy impregnaty projekty opakowań zaczynają odgrywać coraz szerszą rolę, dalece wykraczającą poza informacje o składzie i zastosowaniu. Spójność i konsekwencja w prezentacji produktów danej marki jest skorelowana ze wzmocnieniem jej zalet i wyróżników – benefitów, które mają odróżnić produkt (lub grupę produktów) od konkurencji i ułatwić jej identyfikację zarówno przez dostawców, jak i klientów. Wszak chodzi o to, by to marka sprzedawała produkty, także te przyszłe, korzystając ze wzrostu rozpoznawalności. A ta rozwija się na bazie konsekwentnie wzmacnianego jednolitego wizerunku, bazującego na brand promise (obietnicy marki), spójnego komunikacyjnie i reklamowo.

Design opakowań, nawet takich jak kleje czy fugi, prezentuje styl marki, o czym zatem mówi nam opakowanie? Nawet w branży budowlanej istotne jest podnoszenie atrakcyjności produktu czy pobudzenie wyobraźni kupującego, a nie jedynie przyciągnięcie jego uwagi. Przede wszystkim dzisiejsze opakowania mają wzmacniać identyfikację wizualną i atuty marki. Dobrym przykładem są kleje montażowe Tytan Professional wrocławskiej firmy Selena S.A., globalnego producenta i dystrybutora specjalistycznych produktów chemii budowlanej.

Firma ta postawiła na nowy design trzech opakowań dla tej marki, który wprowadzono w ofercie na rynek rosyjski, włoski, czeski, węgierski, rumuński, bułgarski, kazachstański i turecki. Celem wprowadzonej zmiany jest komunikowanie skuteczności klejów, wspomagające zaufanie do marki, co wizualnie wyrażono za pomocą charakterystycznych grotów (wspartych wyróżnikami funkcjonalnymi w postaci systemu czytelnych symboli i ikon oraz kodów kolorystycznych, charakteryzujących poszczególne linie).

A to już wiesz?  Po sukcesie Lodów Bonano, czas na Wytwórnię Lodów „u Lodziarzy”

Projekty przygotowała PND Futura, od ponad 24 lat specjalizująca się w brandingu. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Branding w klejach montażowych - PND Futura dla klejów Seleny BIZNES, Handel - Nie tylko firmy z branży FMCG przykładają szczególną wagę do wyglądu opakowań i wyróżnienia swoich produktów na sklepowych półkach. Przedstawiciele branży budowlanej nie pozostają w tyle.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy