Biznes Handel

Jula po raz piąty uhonorowana wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi!

Jula po raz piąty uhonorowana wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi!
15 marca rozstrzygnięta została jedenasta edycja programu „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Jula po raz kolejny znalazła w gronie zwycięzców – firm, które zapewniają swoim klientom najwyższe standardy

Data publikacji: 2018-03-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jula po raz piąty uhonorowana wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi!
Kategoria: BIZNES, Handel

15 marca rozstrzygnięta została jedenasta edycja programu „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Jula po raz kolejny znalazła w gronie zwycięzców – firm, które zapewniają swoim klientom najwyższe standardy obsługi.

Jula po raz piąty uhonorowana wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi! BIZNES, Handel - 15 marca rozstrzygnięta została jedenasta edycja programu „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Jula po raz kolejny znalazła w gronie zwycięzców – firm, które zapewniają swoim klientom najwyższe standardy obsługi.

15 marca rozstrzygnięta została jedenasta edycja programu „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Jula po raz kolejny znalazła w gronie zwycięzców – firm, które zapewniają swoim klientom najwyższe standardy obsługi.

 

Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi” przyznawany jest przedsiębiorstwom, które klienci uznali za szczególnie przyjazne i wyróżniające się ponadstandardową jakością obsługi. Najważniejszą cechą programu jest decydująca rola konsumentów w procesie wyłaniania laureatów. Zwycięzcy reprezentują różne branże i są typowani na podstawie prowadzonych przez cały rok badań konsumenckich.

W Jula klient jest najważniejszy. Dbamy o to, by każdy odwiedzający nasze sklepy mógł zawsze liczyć na pomoc kompetentnego, przyjaznego personelu.

– To wyróżnienie przyznawane przez klientów jest dla nas najlepszą formą uznania. Dziękujemy serdecznie za zaufanie i zaręczamy, że dołożymy wszelkich starań, by w przyszłości również zapewniać naszym klientom najwyższą jakość obsługi. Chcę też podkreślić, że autorami tego sukcesu są przede wszystkim pracownicy multimarketów, to ich zaangażowanie i entuzjazm budują pozytywną opinię Jula w oczach konsumentów. – mówi Tomasz Wienke, dyrektor zarządzający Jula Poland.

W tym roku Jula Poland zdobyła tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” już po raz piąty.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jula po raz piąty uhonorowana wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi! BIZNES, Handel - 15 marca rozstrzygnięta została jedenasta edycja programu „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Jula po raz kolejny znalazła w gronie zwycięzców – firm, które zapewniają swoim klientom najwyższe standardy obsługi.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

A to już wiesz?  Designerska rewolucja XXI w. - fototapety na ścianach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy