Biznes

Lokalizacja w centrum – szansa czy wyzwanie dla centrum handlowego?

Lokalizacja w centrum – szansa czy wyzwanie dla centrum handlowego?
Poznań będący jednym z liderów polskiego rynku handlowego odzwierciedla obowiązujące w branży trendy. Obiekty położone w centrum coraz częściej przestają pełnić funkcję jedynie handlową i rozwijają się w takich kierunkach jak biura, kultura czy

Data publikacji: 2017-02-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lokalizacja w centrum – szansa czy wyzwanie dla centrum handlowego?
Kategoria: BIZNES,

Poznań będący jednym z liderów polskiego rynku handlowego odzwierciedla obowiązujące w branży trendy. Obiekty położone w centrum coraz częściej przestają pełnić funkcję jedynie handlową i rozwijają się w takich kierunkach jak biura, kultura czy sport.

Lokalizacja w centrum – szansa czy wyzwanie dla centrum handlowego? BIZNES, - Poznań będący jednym z liderów polskiego rynku handlowego odzwierciedla obowiązujące w branży trendy. Obiekty położone w centrum coraz częściej przestają pełnić funkcję jedynie handlową i rozwijają się w takich kierunkach jak biura, kultura czy sport.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Lokalizacja w centrum – szansa czy wyzwanie dla centrum handlowego? BIZNES, - Poznań będący jednym z liderów polskiego rynku handlowego odzwierciedla obowiązujące w branży trendy. Obiekty położone w centrum coraz częściej przestają pełnić funkcję jedynie handlową i rozwijają się w takich kierunkach jak biura, kultura czy sport.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  MAKARUN otwiera się na Śląsk. Kolejny punkt sieci otwarto w Galerii SFERA

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy