2014 r. był czasem urodzaju, który mógł cieszyć rolników. Niestety, embargo wprowadzone na polskie produkty zamknęło rynek zbytu i doprowadziło do nadprodukcji. Sytuacja sadownictwa i
Marka Quiosque poszerzy ofertę modową centrum handlowego Port Łódź. Otwarcie salonu zaplanowane jest na najbliższą sobotę 24 października. Lokal z modą damską zajmie powierzchnię 134 m2.
Szwedzka sieć multimarketów Jula chce dalej rozwijać się na polskim rynku i planuje kolejne inwestycje w naszym kraju.
18 lutego, przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Myśliborzu oraz przy ul. Urzędowskiej 551 w Kraśniku odbyły się otwarcia nowych salonów NEONET. Z tej okazji, na klientów czekały atrakcyjne promocje oraz niespodzianki.
Agencja ClickQuickNow wprowadziła na rynek nową usługę – m-mailing. M-mailing to pierwsze na polskim rynku narzędzie dla reklamodawców, łączące działania e-mailingowe z klasycznym mobile marketingiem, czyli wysyłaniem wiad
Crispy Natural – marka naturalnych przekąsek z owoców i warzyw, wprowadza do swojego portfolio nowy produkt – suszone chipsy z topinamburu z solą morską.
W nowej części Wola Parku 18 lutego otworzył się sklep Top Shop. Marka oferuje m.in. produkty wyposażenia wnętrz, do sprzątania oraz fitnessu. Sklep zajął powierzchnię 74 mkw.
Port Łódź, należący do IKEA Centres Polska, został wyróżniony w procesie certyfikacji przyznanej przez BRE British Research Establishment.
Żappka Post – nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki pozwala śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej odbiór.
Ten rok mocno daje się we znaki polskim przedsiębiorcom, zmuszając ich do zastosowania nowych narzędzi, które pomogą na nowo odnaleźć się w trudnym otoczeniu. Umiejętne zarządzanie sytuacją kryzysową jest kluczowe, by zawa