Biznes

Netto: liczy się szybkość reakcji na oczekiwania klienta

Netto: liczy się szybkość reakcji na oczekiwania klienta
Od września bieżącego roku Netto Polska prowadzi internetowe badanie konsumenckie, w którym wzięło udział już ponad 16 000 osób. Dzięki specjalnemu narzędziu informatyczno-analitycznemu Opinello, sieć może na bieżąco monitorować opinie klientów na temat swoich

Data publikacji: 2015-11-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto: liczy się szybkość reakcji na oczekiwania klienta
Kategoria: BIZNES,

Od września bieżącego roku Netto Polska prowadzi internetowe badanie konsumenckie, w którym wzięło udział już ponad 16 000 osób. Dzięki specjalnemu narzędziu informatyczno-analitycznemu Opinello, sieć może na bieżąco monitorować opinie klientów na temat swoich placówek.

Netto: liczy się szybkość reakcji na oczekiwania klienta BIZNES, - Od września bieżącego roku Netto Polska prowadzi internetowe badanie konsumenckie, w którym wzięło udział już ponad 16 000 osób. Dzięki specjalnemu narzędziu informatyczno-analitycznemu Opinello, sieć może na bieżąco monitorować opinie klientów na temat swoich placówek.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Netto: liczy się szybkość reakcji na oczekiwania klienta BIZNES, - Od września bieżącego roku Netto Polska prowadzi internetowe badanie konsumenckie, w którym wzięło udział już ponad 16 000 osób. Dzięki specjalnemu narzędziu informatyczno-analitycznemu Opinello, sieć może na bieżąco monitorować opinie klientów na temat swoich placówek.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Żabka opublikowała swój pierwszy raport ESG

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy