Biznes Handel

Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior

Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior
W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi długo oczekiwane show kulinarne – MasterChef Junior. Zadaniem uczestników będzie udowodnienie, że przy kuchennym blacie nie liczy się wiek, ale odwaga i wyobraźnia. Partnerem programu jest

Data publikacji: 2016-02-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior
Kategoria: BIZNES, Handel

W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi długo oczekiwane show kulinarne – MasterChef Junior. Zadaniem uczestników będzie udowodnienie, że przy kuchennym blacie nie liczy się wiek, ale odwaga i wyobraźnia. Partnerem programu jest Netto.

Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior BIZNES, Handel - W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi długo oczekiwane show kulinarne – MasterChef Junior. Zadaniem uczestników będzie udowodnienie, że przy kuchennym blacie nie liczy się wiek, ale odwaga i wyobraźnia. Partnerem programu jest Netto.

Netto wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Sieć zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak m.in. Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Ollineo (oleje), La Campagna (kapary, oliwki) oraz Premieur (artykuły premium). Netto będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.

– Jesteśmy przekonani, że wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności. To spójne z wartościami, które chcemy promować – komentuje Katarzyna Werner, koordynator Działu Marketingu w Netto.

W polskiej edycji MasterChef Junior wezmą udział dzieci w wieku 8 – 13 lat. Młodzi zapaleńcy będą szlifować swoje kulinarne talenty pod czujnym okiem Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera. Ten ostatni w zapowiedzi dotyczącej programu przyznał, że dzieci mają ogromną pasję, a kiedy gotują, to są temu oddane stuprocentowo. Dodał również bardzo znaczące słowa: „MasterChef bójcie się, bo juniorzy nadchodzą”.

Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji czy Hiszpanii.

O Netto Polska:

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 20 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów oferowanych przez polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.

A to już wiesz?  MarcPol modernizuje sklepy i poszerza ofertę

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Netto partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior BIZNES, Handel - W niedzielę, 21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi długo oczekiwane show kulinarne – MasterChef Junior. Zadaniem uczestników będzie udowodnienie, że przy kuchennym blacie nie liczy się wiek, ale odwaga i wyobraźnia. Partnerem programu jest Netto.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy