Biznes Handel

Netto w kolejnych dwóch miastach Polski. Na tym jednak nie koniec

Netto w kolejnych dwóch miastach Polski. Na tym jednak nie koniec
5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła swoje dwa kolejne sklepy – tym razem przyszedł czas na Bytom i Oławę. Dla detalisty priorytetem nadal pozostają potrzeby i komfort klientów, dlatego nowo otwarte placówki będą funkcjonowały zgodne z założeniami konceptu

Data publikacji: 2019-12-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto w kolejnych dwóch miastach Polski. Na tym jednak nie koniec
Kategoria: BIZNES, Handel

5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła swoje dwa kolejne sklepy – tym razem przyszedł czas na Bytom i Oławę. Dla detalisty priorytetem nadal pozostają potrzeby i komfort klientów, dlatego nowo otwarte placówki będą funkcjonowały zgodne z założeniami konceptu 3.0.

Netto w kolejnych dwóch miastach Polski. Na tym jednak nie koniec BIZNES, Handel - 5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła swoje dwa kolejne sklepy – tym razem przyszedł czas na Bytom i Oławę. Dla detalisty priorytetem nadal pozostają potrzeby i komfort klientów, dlatego nowo otwarte placówki będą funkcjonowały zgodne z założeniami konceptu 3.0.

5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła swoje dwa kolejne sklepy – tym razem przyszedł czas na Bytom i Oławę. Dla detalisty priorytetem nadal pozostają potrzeby i komfort klientów, dlatego nowo otwarte placówki będą funkcjonowały zgodne z założeniami konceptu 3.0.

Wraz z rosnącą świadomością konsumentów, a tym samym z coraz większymi wymaganiami, Netto kontynuuje rozwój biznesu, otwierając kolejne sklepy w oparciu o koncept 3.0. Duży wybór świeżych warzyw i owoców, produktów bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, a także zdrowych artykułów z certyfikatem BIO oraz szereg udogodnień to już standard w nowo otwieranych i modernizowanych sklepach tej sieci. W Netto 3.0 jest również strefa z produktami TO GO, oferująca szybkie i świeże przekąski, sałatki oraz soki, a także wypiekane na miejscu pieczywo.

– Otwarcia kolejnych placówek to efekt rozbudowy sieci handlowej Netto, prowadzonej konsekwentnie zgodnie z konceptem 3.0 – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Jest to jednocześnie ukłon w stronę klientów i ich potrzeb, ale również odpowiedź na zmieniające się trendy rynkowe. Pragniemy, aby zakupy w naszych sklepach były przyjemnym doświadczeniem, dlatego poza bogatą ofertą wysokiej jakości produktów w niskich cenach, oferujemy komfortową i estetyczną przestrzeń. Jesteśmy przekonani, że tego typu działania i troska o klientów, pozwolą nam na umocnienie naszej pozycji jednego z liderów na rynku handlu detalicznego.

Nowo otwarty sklep w Bytomiu znajduje się przy ul. Strzelców Bytomskich 228, zaś placówka w Oławie mieści się przy ul. Jarosława Iwaszkiewicza 147. Dla klientów obu nowych sklepów, sieć przygotowała szereg atrakcji oraz promocyjną ofertę sprzedażową – zarówno w dniu otwarcia, jak i przez cały weekend.

A to już wiesz?  Jesienne przeprowadzki w NEONET

Oprócz otwarć nowych placówek, sieć równocześnie prowadzi intensywny remodeling już istniejących. W efekcie obecnie ponad 100 sklepów funkcjonuje zgodnie z nowym modelem Netto.

Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:

Stronie www: netto.pl
Profilu na Facebooku: Netto Polska

 

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 24 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Netto w kolejnych dwóch miastach Polski. Na tym jednak nie koniec BIZNES, Handel - 5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła swoje dwa kolejne sklepy – tym razem przyszedł czas na Bytom i Oławę. Dla detalisty priorytetem nadal pozostają potrzeby i komfort klientów, dlatego nowo otwarte placówki będą funkcjonowały zgodne z założeniami konceptu 3.0.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy