Biznes Handel

Nowe kategorie produktowe w Komputronik

Nowe kategorie produktowe w Komputronik
Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, rozpoczyna kolejny etap rozszerzania oferowanego asortymentu. Już wkrótce w sklepie internetowym oraz w wybranych salonach pojawią się nowe kategorie produktowe, zebrane pod wspólnym sublogo Komputronik

Data publikacji: 2015-10-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe kategorie produktowe w Komputronik
Kategoria: BIZNES, Handel

Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, rozpoczyna kolejny etap rozszerzania oferowanego asortymentu. Już wkrótce w sklepie internetowym oraz w wybranych salonach pojawią się nowe kategorie produktowe, zebrane pod wspólnym sublogo Komputronik Home.

Nowe kategorie produktowe w Komputronik BIZNES, Handel - Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, rozpoczyna kolejny etap rozszerzania oferowanego asortymentu. Już wkrótce w sklepie internetowym oraz w wybranych salonach pojawią się nowe kategorie produktowe, zebrane pod wspólnym sublogo Komputronik Home.

Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, rozpoczyna kolejny etap rozszerzania oferowanego asortymentu. Już wkrótce w sklepie internetowym oraz w wybranych salonach pojawią się nowe kategorie produktowe, zebrane pod wspólnym sublogo Komputronik Home.

 

Pierwsza kategoria udostępniona Klientom to produkty dedykowane dzieciom.
W ofercie „Dziecko” znaleźć można zabawki i gry, akcesoria szkolne, a także wózki i foteliki samochodowe. W planach są już kolejne: „Dom”, „Ogród”, „Uroda”, „Zdrowie”, „Motoryzacja”, „Turystyka”, „Hobby” i „Moda”. Łącznie znajdzie się w nich kilkanaście tysięcy produktów.

 

Komputronik Home będzie integralną częścią oferty dostępnej w sklepie internetowym Komputronik.pl, pewnego rodzaju submarką. Produkty z tych kategorii pojawią się także w wybranych salonach stacjonarnych – wyjaśnia Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A. Już dawno wyszliśmy poza ofertę sprzętu IT. Stale rozszerzamy segment AGD i RTV, a teraz w naszym sklepie będzie można znaleźć przedmioty niezbędne w codziennym życiu, często w promocyjnych cenach. Wejście w nowe kategorie produktowe jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku i oczekiwania klientów, którym zależy na szybkich zakupach w komfortowych warunkach – dodaje.

 

W ramach stałej oferty Komputronik Home będą organizowane specjalne, czasowe  akcje promocyjne. Wybrane produkty z określonej kategorii będzie można nabyć w obniżonych cenach. Akcje będą obowiązywać w z góry określonych terminach lub do wyczerpania puli towarów.

W dostępnym do 1 listopada pasażu promocji z kategorii „Dziecko”, rodzice znajdą to, co przydatne ich pociechom, poczynając od niemowląt, a kończąc na nastolatkach.

Produkty z oferty Komputronik Home do końca roku mają pojawić się także w warszawskim i poznańskim salonie Megastore oraz w 20 większych salonach w całej Polsce, w których obecnie znajduje się ekspozycja sprzętu RTV i AGD.

A to już wiesz?  Nowy MarcPol na warszawskim Bemowie. Polska sieć handlowa zmienia logo i wygląd

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowe kategorie produktowe w Komputronik BIZNES, Handel - Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, rozpoczyna kolejny etap rozszerzania oferowanego asortymentu. Już wkrótce w sklepie internetowym oraz w wybranych salonach pojawią się nowe kategorie produktowe, zebrane pod wspólnym sublogo Komputronik Home.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy