Data publikacji: 2018-10-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna marka modowa w ETC SwarzędzKategoria: BIZNES, HandelGreenpoint – polski producent odzieży dla kobiet dołączy do grona najemców ETC Swarzędz. Firma po
Data publikacji: 2019-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najstarsza marka jubilerska w Polsce otwiera nowy flagowy salonKategoria: BIZNES, HandelW.KRUK otworzył kolejny luksusowy butik w prestiżowej lokalizacji w Warszaw
Okres przedświąteczny to czas zestawień, rankingów i analiz cenowych. Do sklepów pójdziemy po jaja, żur, kiełbasę białą, szynkę, chrzan i inne tradycyjne produkty. To one dominują w świątecznym koszyku cenowym, w którym
Data publikacji: 2018-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MODERN-EXPO PARTNEREM KONGRESU RYNKU FMCGKategoria: BIZNES, HandelJuż 10 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się 11. Kongres Rynku FMCG. To jedno z kluczowych wyd
Data publikacji: 2016-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Każdy szczegół ma znaczenie – dopracuj stronę swojego e-sklepuKategoria: BIZNES, HandelWalka o jak najlepszą konwersję to podstawa pracy e-sklepu. Nawet
Data publikacji: 2016-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon NEONET w Bartoszycach już 7 kwietniaKategoria: BIZNES, HandelWygodny dojazd, duży parking, sąsiedztwo innych sklepów – to zalety nowej lokalizacji s
Data publikacji: 2017-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cukier Królewski Przebojem FMCG 2017!Kategoria: BIZNES, HandelDrobny Cukier Królewski zwyciężył w X. edycji plebiscytu Przeboje FMCG 2017 w kategorii „Dodatki
Każdy z nas wie, że Internet jest pełen śmieciowych informacji, dlatego trzeba korzystać z nich ostrożnie, jednak mało kto spodziewa się tego na stronach instytucji państwowych.…
Data publikacji: 2020-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela MoranaKategoria: BIZNES, HandelJNT Group wprowadza na rynek „Wino Chefa”, czyli nowy strategic
W obliczu ostrej konkurencji na rynku właściciele galerii handlowych oferują coraz więcej atrakcji, aby nie stracić klientów.…