Biznes Handel

Sieć Sferis i Centrum Modo stawiają na MyShop.mobi

Sieć Sferis i Centrum Modo stawiają na MyShop.mobi
MyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientów, na koniec pierwszego kwartału 2016 roku liczy ponad 250 tysięcy użytkowników i pozyskuje 2 nowych dużych klientów – sieć Sferis oraz centrum handlowe

Data publikacji: 2016-04-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieć Sferis i Centrum Modo stawiają na MyShop.mobi
Kategoria: BIZNES, Handel

MyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientów, na koniec pierwszego kwartału 2016 roku liczy ponad 250 tysięcy użytkowników i pozyskuje 2 nowych dużych klientów – sieć Sferis oraz centrum handlowe Modo.

Sieć Sferis i Centrum Modo stawiają na MyShop.mobi BIZNES, Handel - MyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientów, na koniec pierwszego kwartału 2016 roku liczy ponad 250 tysięcy użytkowników i pozyskuje 2 nowych dużych klientów – sieć Sferis oraz centrum handlowe Modo.

MyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientów, na koniec pierwszego kwartału 2016 roku liczy ponad 250 tysięcy użytkowników i pozyskuje 2 nowych dużych klientów – sieć Sferis oraz centrum handlowe Modo.

W ciągu zaledwie pół roku od startu MyShop.mobi stała się jedną z najczęściej pobieranych aplikacji zakupowych w Polsce. Rozwiązanie to jest zainstalowane na 200 tysiącach urządzeń przenośnych. Obecnie korzysta z niego ponad 125 000 unikalnych użytkowników, co zaowocowało w marcu 3 pozycją wśród najlepszych aplikacji zakupowych w Google Play. Estymacje MyMLS.com Sp. z o.o. – właściciela MyShop.mobi – przewidują, że w kwietniu liczba UU wzrośnie do 150 000 miesięcznie.

Czas na kolejne wdrożenia

MyShop.mobi rozwija się dynamicznie poszerzając funkcjonalności oraz zyskując nowych klientów. Do aplikacji właśnie dołączyło warszawskie Centrum Modo oraz sieć salonów Sferis. Wyjątkowe oferty z tych miejsc są już dostępne dla użytkowników aplikacji.

Obecnie finalizowane jest  wdrożenie aplikacji w Modo w obszarze szkolenia personelu ponad 350 sklepów, które znajdują się w tym jednym z największych modowych centrów zakupowych stolicy.

W marcu z aplikacji MyShop.mobi zdecydowała się skorzystać także sieć salonów Sferis licząca łącznie ponad 270 punktów sprzedaży.

Konsekwentnie i z dużą dynamiką rozwijamy ofertę podmiotów dostępnych w aplikacji. Dotychczas pozyskaliśmy kilkadziesiąt mniejszych sklepów, lokali gastronomicznych oraz punktów handlowo-usługowych. Dołączenie dwóch dużych partnerów nastawionych na nowoczesną komunikację z klientem, a jednocześnie dysponujących łącznie ponad 600 punktami, to dla nas kolejny ważny moment –  informuje Maciej Tygielski, CEO MyMLS.sp.z.o.o. – właściciela MyShop.mobi.

A to już wiesz?  o 10% zwiększy się rynek farb dekoracyjno budowlanych

Co zyskują użytkownicy

MyShop.mobi, łączy w sobie funkcjonalności programu lojalnościowego, aplikacji z promocjami i rabatami oraz narzędzia do szybkiej i bezpośredniej komunikacji z klientem.

Użytkownicy aplikacji mogą korzystać z wielu ofert, które trafiają wprost na ekran ich smartfonów. Oprócz gazetek promocyjnych największych sieci handlowych w Polsce (między innymi: Biedronka, Żabka, Tesco, Carrefour), indywidualnych ofert sklepów, restauracji i lokali handlowo – usługowych, otrzymują również jednorazowe kupony z dedykowanymi promocjami tylko dla użytkowników aplikacji MyShop.mobi.

Widzimy, że wśród konsumentów dużą popularnością cieszą się kupony rabatowe. Dziennie grupa „promo hunters”(osoby, polujące na okazje) wykorzystuje w naszej aplikacji aż 3 tysiące mobilnych kuponów promocyjnych. Każdego zakupu dokonuje  realny klient, który dzięki spersonalizowanej, mobilnej komunikacji poprzez MyShop.mobi staje się stałym odbiorcą oferowanych usług – dodaje Tygielski.

O MyShop.mobi

MyShop.mobi technologia, która wspiera handel w nowoczesnym kontakcie z klientem, dostępna jest na rynku od października 2015 roku. Obecnie aplikacja informuje ponad  ćwierć miliona użytkowników o ofertach i promocjach w ponad 10 tysiącach sklepów i punktów handlowych z całej Polski. Bezpłatna aplikacja dostępna jest  dla użytkowników w Google Play i AppStore.

W ubiegłym roku MyShop.mobi wspólnie z siecią salonów CCC zrealizowali jedno z największych wdrożeń technologii mobilnej w branży retail.

MyShop.mobi jest członkiem Polskiej Izby Handlu oraz Izby Gospodarki Elektronicznej.

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Sieć Sferis i Centrum Modo stawiają na MyShop.mobi BIZNES, Handel - MyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientów, na koniec pierwszego kwartału 2016 roku liczy ponad 250 tysięcy użytkowników i pozyskuje 2 nowych dużych klientów – sieć Sferis oraz centrum handlowe Modo.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy