Biznes Handel

Targi Bricomarché w nowej odsłonie – specer po 3 wirtualnych halach targowych

Targi Bricomarché w nowej odsłonie – specer po 3 wirtualnych halach targowych
Tegoroczna jesienna edycja Targów Bricomarché była pierwszą, która odbyła się online. Podczas targów właściciele i pracownicy sklepów Bricomarché poznali oferty blisko 100 dostawców oferujących produkty z działów: ogród i

Data publikacji: 2020-11-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Bricomarché w nowej odsłonie – specer po 3 wirtualnych halach targowych
Kategoria: BIZNES, Handel

Tegoroczna jesienna edycja Targów Bricomarché była pierwszą, która odbyła się online. Podczas targów właściciele i pracownicy sklepów Bricomarché poznali oferty blisko 100 dostawców oferujących produkty z działów: ogród i dekoracje.

Targi Bricomarché w nowej odsłonie – specer po 3 wirtualnych halach targowych BIZNES, Handel - Tegoroczna jesienna edycja Targów Bricomarché była pierwszą, która odbyła się online. Podczas targów właściciele i pracownicy sklepów Bricomarché poznali oferty blisko 100 dostawców oferujących produkty z działów: ogród i dekoracje.

Tegoroczna jesienna edycja Targów Bricomarché była pierwszą, która odbyła się online. Ze względu na trwającą pandemię COVID-19 wydarzenie zamiast w halach targowych miało miejsce w świecie wirtualnym. Podczas targów właściciele i pracownicy sklepów Bricomarché poznali oferty blisko 100 dostawców oferujących produkty z działów: ogród i dekoracje. 8. edycja jesiennego wydarzenia odbyła się w dniach 21-28 października.

Wydarzenie zostało zrealizowane na zewnętrznej platformie, która umożliwiła uczestnikom wirtualny spacer po 3 halach targowych ze stoiskami dostawców. Gości witał wirtualny awatar hostessy danego dostawcy, a następnie wystawca w nowoczesny sposób przedstawiał informacje o swojej firmie, ofertę targową, filmy, katalogi, prezentacje oraz dane kontaktowe. Wydarzenie zostało zabezpieczone indywidualnymi hasłami, dzięki czemu targi spełniały wszelkie normy bezpieczeństwa.

– Naszym celem było, aby nowa forma targów pozwoliła zrealizować dwa ważne aspekty: wymiar biznesowy oraz relacyjny, czyli możliwość wymiany uwag, doświadczeń czy spostrzeżeń pomiędzy sklepem a dostawcą. Dzięki 8. edycji Targów nie tylko będziemy mogli lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, ale także zdobyliśmy nowe doświadczenia. Pomogą nam one doskonalić kolejne odsłony wydarzenia tak, aby budowały jeszcze bardziej profesjonalny i konkurencyjny wizerunek naszej sieci – mówi Agnieszka Gradomska, Lider Grupy Dekoracje sieci Bricomarché, współorganizatorka 8. Targów Bricomarché.

Targi Bricomarché w wersji online umożliwiły sieci zrealizowanie wszystkich celów biznesowych. Dostawcy przedstawili swoje oferty, a Bricomarché jako organizator wydarzenia może dokładnie zbadać statystyki wydarzenia, w tym odwiedziny stoisk poszczególnych wystawców czy liczbę pobrań przygotowanych dla sklepów ofert.

A to już wiesz?  Marka KIKO Milano chce podbić polski rynek

– Organizatorzy 8. Targów Bricomarché osiągnęli kompromis między zorganizowaniem wydarzenia, a zagwarantowaniem uczestnikom najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Pomysł na tegoroczną edycję okazał się skuteczny, a wartość zebranych przez naszą firmę deklaracji targowych był wyższa niż po poprzednich edycjach – podsumowuje Robert Kudlaszyk, Kierownik Działu Sprzedaży KAEM, jednego z dostawców, który zaprezentował swoją ofertę podczas wydarzenia.

Kolejna odsłona Targów Bricomarché będzie poświęcona produktom z asortymentu budowlanego i majsterkowania. Wydarzenie odbędzie się w pierwszym kwartale przyszłego roku.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Targi Bricomarché w nowej odsłonie – specer po 3 wirtualnych halach targowych BIZNES, Handel - Tegoroczna jesienna edycja Targów Bricomarché była pierwszą, która odbyła się online. Podczas targów właściciele i pracownicy sklepów Bricomarché poznali oferty blisko 100 dostawców oferujących produkty z działów: ogród i dekoracje.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy