Biznes Handel

Zmiany na Komputronik.pl – nowe kategorie produktowe

Zmiany na Komputronik.pl – nowe kategorie produktowe
Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszerzania oferowanego asortymentu, rozwijając submarkę Komputronik Home. W jej ramach dostępnych jest kilkanaście tysięcy produktów, uporządkowanych w 9

Data publikacji: 2016-01-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany na Komputronik.pl – nowe kategorie produktowe
Kategoria: BIZNES, Handel

Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszerzania oferowanego asortymentu, rozwijając submarkę Komputronik Home. W jej ramach dostępnych jest kilkanaście tysięcy produktów, uporządkowanych w 9 kategoriach.

Zmiany na Komputronik.pl – nowe kategorie produktowe BIZNES, Handel - Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszerzania oferowanego asortymentu, rozwijając submarkę Komputronik Home. W jej ramach dostępnych jest kilkanaście tysięcy produktów, uporządkowanych w 9 kategoriach.

Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszerzania oferowanego asortymentu, rozwijając submarkę Komputronik Home. W jej ramach dostępnych jest kilkanaście tysięcy produktów, uporządkowanych w 9 kategoriach.

 

Komputronik dotychczas kojarzony był głównie ze sprzętem IT i GSM, jednak obecnie dynamicznie poszerza również kategorie AGD i RTV. Kolejnym krokiem ekspansji na rynku jest rozwój submarki Komputronik Home, jako integralnej części oferty sieci. Na stronie głównej Komputronik.pl obok zakładki „elektronika” działa już dedykowana belka „home”, w której znajduje się 9 kategorii: „Dziecko” „Dom i ogród”, „Zdrowie i uroda”, „Sport”, „Motoryzacja”, „Turystyka”, „Hobby” „Sprzęt muzyczny” i „AGD”.

 

Stworzenie osobnej submarki i udostępnienie klientom oferty produktów, takich jak zabawki, kosmetyki czy sprzęt turystyczny, to odpowiedź na rosnące potrzeby rynku i oczekiwania klientów. Większość z nas odczuwa brak czasu i dlatego szukamy kompleksowych rozwiązań w różnych dziedzinach życia. Dotyczy to także zakupów. Zależy nam, żeby szybko i w komfortowych warunkach kupić wszystko z czego potrzebujemy – komentuje Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A.

 

Ciemnoróżowe sublogo „home” można zobaczyć nie tylko w sklepie online, ale także w salonach  Megastore w Warszawie i Poznaniu oraz w wybranych lokalizacjach, gdzie dotychczas pojawiła się oferta AGD i RTV.

 

W ramach stałej oferty Komputronik Home cyklicznie organizowane będą czasowe akcje specjalne. Promocyjne pasaże pojawią się na stronie głównej sklepu. Informacji o nich można szukać także na facebook’owym profilu: Facebook.com/komputronikhome, gdzie znajdą się także różne ciekawostki i konkursy z nagrodami.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Zmiany na Komputronik.pl – nowe kategorie produktowe BIZNES, Handel - Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszerzania oferowanego asortymentu, rozwijając submarkę Komputronik Home. W jej ramach dostępnych jest kilkanaście tysięcy produktów, uporządkowanych w 9 kategoriach.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

A to już wiesz?  Nowa marka Anabel Arto już w Wola Parku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy