Data publikacji: 2017-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REMINGTON ZMIENIA STRATEGIĘ KOMUNIKACJIKategoria: BIZNES, HandelMarka Remington w swojej komunikacji stawia coraz intensywniej na dialog ze klientkami – z tego po
Data publikacji: 2020-09-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RFID w centrach logistycznych – szybciej, dokładniej, taniejKategoria: BIZNES, HandelDzięki RFID te same procesy można wykonać szybciej, niemal ze 100% dokład
Data publikacji: 2019-09-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milenialsi – to oni królują na rynku e-commerceKategoria: BIZNES, HandelTrzy czwarte (75 proc.) milenialsów (osób urodzonych w latach 80-tych i 90-tych) kupuje
Poznańska Galeria Dębiec powita swoich pierwszych klientów już za niecałe 2 miesiące. Uroczyste otwarcie tego dwupoziomowego centrum handlowego typu convenience, nastąpi w sobotę, 25 października. …
Data publikacji: 2014-08-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykiety nie będą już wprowadzały w błąd. Nadchodzą spore zmiany!Kategoria: BIZNES, HandelRozporządzenie Unii Europejskiej 1169/2011 wchodzi za kilka miesię
Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przed rynkiem RTV, AGD i sprzętu elektronicznego okres spowolnieniaKategoria: BIZNES, HandelPo kilku latach cechujących się wzrostami wartości rynku oscylującym
Data publikacji: 2018-07-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prowadzenie sklepu – na czym nie warto oszczędzać?Kategoria: BIZNES, HandelNiekiedy zdarza się, że początkujący przedsiębiorcy starają się jak najwięcej
Data publikacji: 2017-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Innowacje w komunikacji. Vendmedia firmy Pay2VendKategoria: BIZNES, HandelVendmedia, czyli zarządzane internetowo monitory, wykorzystywane w komunikacji wewnętrzne
Wartość Barometru Carrefour ? Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej w kwietniu wyniosła -5,3 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru wzrosło o 1,6 punktu. Po korekci
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET zbadał preferencje klientówKategoria: BIZNES, HandelObsługa, lokalizacja i ceny – to elementy, na które najczęściej zwracają uwagę klienci sklepów