Data publikacji: 2016-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Azjatycka etykieta biznesowa. Jak przeprowadzić udane negocjacje z Chinami?Kategoria: BIZNES, HandelCoraz więcej polskich firm decyduje się na podjęcie współpr
Data publikacji: 2015-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiesz, jak przechowywane są tkaniny meblowe?Kategoria: BIZNES, HandelMagazynowanie produktów to proces, z którym na co dzień mierzą się producenci i dystry
Data publikacji: 2019-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak rozwiązania mobilne mogą poprawić komunikację w branży handlowej?Kategoria: BIZNES, HandelJak rozwiązania mobilne mogą poprawić komunikację w branży ha
Data publikacji: 2019-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szybsze opłacanie faktur celnych z DHL ExpressKategoria: BIZNES, Handel• W 1997 roku DHL Express wprowadziło usługę ”import express”, która uprościła mi
Data publikacji: 2020-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco eliminuje nieprzetwarzalny plastik z opakowań swoich produktówKategoria: BIZNES, HandelW lutym 2019 roku Tesco ogłosiło, że usunie ze składów opakowań
Data publikacji: 2018-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szampony hipoalergiczne BarwaKategoria: BIZNES, HandelWychodząc naprzeciw potrzebom osób doświadczających nieprzyjemnych symptomów alergicznych, Barwa, poszerza
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurencyjność na rynku salonów optycznych – case studyKategoria: BIZNES, HandelPrzybywa osób z wadami wzroku. Możemy więc spodziewać się, że powstawać
Na początku grudnia w Warszawie ruszył drugi butik firmy Nespresso – szwajcarskiego producenta kawy premium w kapsułkach. Otwarcie lokalu, usytuowanego w centrum handlowym Arkadia, licznie przyciągnęło media, partnerów, a
Data publikacji: 2019-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WEJDŹ DO DOMU ZA POMOCĄ ODCISKU PALCAKategoria: BIZNES, HandelNieustanne zmiany są niezbędne, by zaspokoić potrzeby klientów i zmieniającego się świata. Mar
Outletowy pop-up store marki H&M zniknął z warszawskiego centrum Factory Annopol. W ciągu dwóch miesięcy klienci, robiąc zakupy, pomagali podopiecznym Fundacji SYNAPSIS. Szwedzka firma odzieżowa przekazała Fundacji 100 tysi