Data publikacji: 2015-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik z drugim salonem OutletKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, otwiera drugi salon Outlet. Od 11 grudnia z oferty sprzętu
Obecnie wiele centrów handlowych boryka się z problemem pustostanów, a nowo otwierane obiekty na ogół są wynajęte w ponad 90 proc. Niski wskaźnik siły nabywczej w niektórych regionach i miastach oraz kanibalizacja wielu sklep
Data publikacji: 2020-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash: solidne wyniki za 2019 rok i podstawy do dalszego wzrostuKategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w 2019 r. przekroczyły 24,8 mld zł i by�
Data publikacji: 2018-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekologiczne dostawy rowerowe Pyszne.pl startują we WrocławiuKategoria: BIZNES, HandelWłasna dostawa sposobem na poszerzenie oferty dla klientów serwisu. Wrocław
Data publikacji: 2020-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podwójne złoto dla PVMKategoria: BIZNES, HandelPodwójny Złoty Paragon dla Perfetti Van MelleKonsumenci doceniają produkty Perfetti Van Melle. Lizaki Chupa Chu
Data publikacji: 2019-09-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Sarantis ogłasza przejęcie marki Luksja w PolsceKategoria: BIZNES, HandelGrupa Sarantis właśnie dokonała zakupu polskiej marki kosmetycznej LUKSJA, specja
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cała branża handlowa spotkała się na RetailShowKategoria: BIZNES, Handel9. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2018 zakończyła si
Data publikacji: 2019-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modelowy Sklep – serce Targów RetailShowKategoria: BIZNES, HandelModelowy Sklep co roku cieszy się dużym zainteresowaniem odwiedzających targi RetailShow.
Data publikacji: 2016-05-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wola Park z firmą BartekKategoria: BIZNES, Handel7 maja do grona najemców Wola Parku dołączył sklep BARTEK. Największy producent obuwia dla dzieci w Polsce wzb
Warszawa, 5 maja 2014 r. ? Klienci odwiedzający warszawskie centra handlowe dokonują regularnych zakupów w co najmniej trzech, a niektórzy nawet w pięciu galeriach miejskich. Na podróż do ulubionej galerii poświęcają nawet do