Data publikacji: 2017-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Innowacyjny program lojalnościowy Starbucks w nowej odsłonieKategoria: BIZNES, HandelStarbucks wdraża nową formułę programu lojalnościowego, do którego jako
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koszyk zakupowy w rękach konsumentekKategoria: BIZNES, HandelW przeważającej części polskich domów decyzje o tym, co znajdzie się na liście potrzebnych produ
Data publikacji: 2018-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Budowa Galerii Zegrzyńskiej wchodzi w decydującą fazęKategoria: BIZNES, HandelRozpoczął się ostatni etap inwestycji Galerii Zegrzyńskiej w Legionowie. Otwarc
Data publikacji: 2017-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ogromny sukces Polski w badaniu Daymaykerindex 2017Kategoria: BIZNES, HandelNEONET liderem jakości obsługi klienta w sektorze RTV/AGDDaymaker po raz kolejny ogł
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak uniknąć kosztów w handlu związanych z marnowaniem żywności?Kategoria: BIZNES, HandelZatowarowanie placówek handlowych jest wysokie, a sytuacja pandemiczna
Obecnie wiele centrów handlowych boryka się z problemem pustostanów, a nowo otwierane obiekty na ogół są wynajęte w ponad 90 proc. Niski wskaźnik siły nabywczej w niektórych regionach i miastach oraz kanibalizacja wielu sklep
W dniach 04.04-06.04 klienci sklepów Lidl będą mogli przyłączyć się do Wielkanocnej Zbiórki Żywności, organizowanej przez 28 Banków Żywności zrzeszonych w federacji. Na czas akcji w wybranych placówkach sieci, ustawione z
Data publikacji: 2016-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LIDL ZACZYNA SIĘ OD LUDZI – PRACOWNICY TWARZĄ FIRMYKategoria: BIZNES, Handel16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, kt
Data publikacji: 2020-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-commerce w erze post-covid, czyli zwrot ku transformacji cyfrowejKategoria: BIZNES, HandelO nowych technologiach, które jeszcze bardziej zyskają na znaczeniu w e
Warszawa, 27 kwietnia 2015 r.: MAKRO Cash & Carry rozpoczęło projekt Optymalizacji Ultra Fresh obejmujący Stoiska Mięso, Ryby oraz Warzywa i Owoce. Jego celem jest rozwój, ustandaryzowanie i wypracowanie najlepszych rozwiąza�