Biznes Handel

Ceresit PRO zyskuje uznanie wśród wykonawców

Ceresit PRO zyskuje uznanie wśród wykonawców
Ceresit PRO zdobywa coraz większą popularność fachowców. Od jej uruchomienia w lipcu ub. r. program lojalnościowy zanotował wzrost użytkowników o 26 proc., a sam serwis może się już pochwalić liczbą 380 opublikowanych

Data publikacji: 2014-02-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ceresit PRO zyskuje uznanie wśród wykonawców
Kategoria: BIZNES, Handel

Ceresit PRO zdobywa coraz większą popularność fachowców. Od jej uruchomienia w lipcu ub. r. program lojalnościowy zanotował wzrost użytkowników o 26 proc., a sam serwis może się już pochwalić liczbą 380 opublikowanych realizacjami.

Ceresit PRO zyskuje uznanie wśród wykonawców BIZNES, Handel - Ceresit PRO zdobywa coraz większą popularność fachowców. Od jej uruchomienia w lipcu ub. r. program lojalnościowy zanotował wzrost użytkowników o 26 proc., a sam serwis może się już pochwalić liczbą 380 opublikowanych realizacjami.

Ceresit PRO – zintegrowana platforma internetowa dla profesjonalistów z branży budowlanej zdobywa coraz większą popularność wśród fachowców. Od jej uruchomienia w lipcu ub. r. i jednocześnie zastąpienia dotychczasowego MasterClub Ceresit, program lojalnościowy zanotował wzrost użytkowników o 26 proc., a sam serwis może się już pochwalić liczbą 380 opublikowanych realizacji. Serwis to prawdziwe kompendium wiedzy profesjonalisty. Użytkownicy serwisu zyskują możliwość kontaktu z innymi profesjonalistami, wzajemnej wymiany uwag i doświadczeń.

 

Serwis Ceresit PRO to idealne miejsce dla profesjonalistów, dla których zawód to pasja. W prosty i przejrzysty sposób prezentuje użytkownikom poszczególne aspekty związane nie tylko z realizacją usług remontowo-budowlanych, ale również prowadzeniem działalności biznesowej w tej branży. Dostępna na portalu wiedza daleko wykracza poza opis realizacji, koncentrując się na szczegółowym przybliżeniu najlepszych metod wykonawczych dla uzyskania najwłaściwszego efektu. Serwis został zaprojektowany w taki sposób, aby każdy z użytkowników znalazł cenne dla siebie informacje, dzięki czemu nawet najbardziej doświadczeni wykonawcy będą mogli poszerzyć swoje kompetencje.

 

Istotnym elementem portalu Ceresit PRO jest Program Lojalnościowy. „Poprzez Program pragniemy wynagrodzić wykonawców za wysiłek, który wkładają w codzienną pracę, dążąc do jak najwyższej jakości wykonania projektów. W trakcie własnych realizacji, kupując produkty z katalogu, mogą zdobywać punkty. Wskazaną przez Ceresit ilość będą mogli wymienić między innymi na nagrody rzeczowe. ściśle związane z pracą zawodową.” – powiedział Maciej Kamiński, Senior Brand Manager Ceresit & Thomsit. Serwis cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród fachowców. Blisko połowa zamówionych przez nich nagród jest ściśle zawiązana z ich pracą zawodową. „Największa ilość zamówień składana jest na zaprojektowanie i wydruk materiałów reklamowych, zamówienie wzorników, strojów roboczych oraz narzędzi. Ogromnie nas to cieszy, gdyż potwierdza chęć kojarzenia naszej marki z daną firmą remontowo-budowlaną”. – dodaje Maciej Kamiński.

A to już wiesz?  Polacy szturmują sklepy z urządzeniami do małej retencji wody

 

Serwis, w zamian za aktywność w serwisie rozumianą poprzez opublikowanie realizacji, dodanie komentarza, porady czy wypełnienie ankiety, nagradza wykonawców dodatkowymi punktami rankingowymi. Wraz z ich wzrostem rośnie prestiż użytkownika oraz uzyskuje on dodatkowe korzyści wykraczające poza możliwości wynikające z wymiany punktowej. Z miesiąca na miesiąc serwis odnotowuje rosnący wskaźnik popularności i odwiedzin serwisu, o czym świadczy publikacja aż 380 realizacji i licznych komentarzach do zamieszczonych artykułów.

 

W 2014 r. uczestników programu Ceresit PRO czeka wiele atrakcji, w tym wiele akcji specjalnych, dzięki którym uczestnicy programu będę mogli zdobyć cenne nagrody, próbki nowych produktów oraz dodatkowe punkty.

Więcej szczegółowych informacji pod adresem: www.ceresit-pro.pl/.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ceresit PRO zyskuje uznanie wśród wykonawców BIZNES, Handel - Ceresit PRO zdobywa coraz większą popularność fachowców. Od jej uruchomienia w lipcu ub. r. program lojalnościowy zanotował wzrost użytkowników o 26 proc., a sam serwis może się już pochwalić liczbą 380 opublikowanych realizacjami.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy