O czym w letnie miesiące dyskutowali internauci, co kupowali przed wakacyjnymi wyjazdami i czy znaleźli przystępną ofertę szkolnych akcesoriów? IMM przeanalizował publikacje na temat poszczególnych sieci handlowych w III kwarta
500 000 produktów, 1000 marek i rabaty na łączna kwotę 9 600 000 euro – oto co Fashiondays.pl przygotowało dla wszystkich miłośników mody. Ogromna wyprzedaż rozpocznie się w p
To było dobre, pełne wyzwań półrocze. Tak Wrocław Fashion Outlet podsumowuje pierwsze dwa kwartały 2017 roku. Wraz ze zmianą nazwy - dawniej Factory Wrocław, rozpoczęto intensywne prace przygotowujące obiekt do zmian we wszy
Niemiecki Związek Handlu przyznaje swoją nagrodę, by docenić najciekawsze i najbardziej innowacyjne rozwiązania wdrożone w sklepach w minionym roku. Czego od laureatów mogą nauczyć się polscy kupcy?
Wyniki pierwszego kwartału 2017 r. pozwalają na pozytywną ocenę potencjału popytowego na rynku inwestycyjnym. Deweloperzy skutecznie realizują obraną strategię biznesową, która dopasowana jest do aktualnych trendów rynkowych
21 marca ruszył proces rebrandingu Factory we Wrocławiu, którego właścicielem i zarządcą jest VIA Outlets, zarządzający modowymi outletami w wielu krajach Europy. Od dzisiaj obiekt w stolicy Dolnego Śląska czeka na klientów
Galerie handlowe kuszą nas świątecznymi dekoracjami, piosenkami i zapachami już od listopada. Eksperci z IMS zdradzają sekrety kreowania świątecznej atmosfery w centrach handlowych.
eMAG.pl (dawniej Agito.pl) rozpoczął największą akcję promocyjną miesiąca. Firma proponuje swoim klientom kilka tysięcy produktów z rabatami do 40%. Dodatkowo, promocja łączy się z ofertą darmowych dostaw i zwrotów oraz m
Innowacyjne koszyki pełne możliwości w aplikacji mobilnej mTIM zdobyły nominacje w kategoriach „Best Innovation” oraz „Think out of the box” w kolejnej edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, s
Z prognoz analityków wynika, że tegoroczny Black Friday, pomimo pandemii, będzie rekordowy pod względem sprzedaży, która może wzrosnąć nawet o 20 proc. Lekkomyślne korzystanie z promocji może jeszcze bardziej zwiększyć zad