Handel Wiadomości branżowe

Kampania reklamowa na otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec

Ruszyła kampania reklamowa, promująca otwarcie Galerii Dębiec w Poznaniu. Centrum handlowe powita swoich pierwszych klientów już 25 października. Otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec nastąpi 25 października. Z tej okazji ruszyła kampania reklamowa, promująca to wydarzenie. Motywem przewodnim kreacji - zarówno kampanii na otwarcie, jak i kolejnych odsłon, jakie pojawią się po otwarciu - jest hasło „Już czas na….”, wokół którego budowana jest dalsza komunikacja.W przypadku najnowszej kampanii, hasło przewodnie to: „Już czas na otwarcie”, przy którym w ciekawych, niewymuszonych pozach występują modele kampanii – elegancka kobieta, mężczyzna w stylu sportowym i szczęśliwa, młoda rodzina, czyli zwykli ludzie, którzy reprezentują szeroką grupę docelową Galerii Dębiec. Kolorystyka kreacji, pojawiającej się w trzech różnych odsłonach, nawiązuje do intensywnych barw widniejących w logo Galerii.Kampania reklamowa Galerii Dębiec obejmuje outdoor (blisko 60 nośników na terenie Poznania i południowych przedmieść), kampanię w lokalnych mediach (prasa i internet), dystrybucję ulotek oraz kampanię w social media

Ruszyła kampania reklamowa, promująca otwarcie Galerii Dębiec w Poznaniu. Centrum handlowe powita swoich pierwszych klientów już 25 października.

Otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec nastąpi 25 października. Z tej okazji ruszyła kampania reklamowa, promująca to wydarzenie. Motywem przewodnim kreacji – zarówno kampanii na otwarcie, jak i kolejnych odsłon, jakie pojawią się po otwarciu – jest hasło ?Już czas na?.?, wokół którego budowana jest dalsza komunikacja.

W przypadku najnowszej kampanii, hasło przewodnie to: ?Już czas na otwarcie?, przy którym w ciekawych, niewymuszonych pozach występują modele kampanii ? elegancka kobieta, mężczyzna w stylu sportowym i szczęśliwa, młoda rodzina, czyli zwykli ludzie, którzy reprezentują szeroką grupę docelową Galerii Dębiec. Kolorystyka kreacji, pojawiającej się w trzech różnych odsłonach, nawiązuje do intensywnych barw widniejących w logo Galerii.

Kampania reklamowa Galerii Dębiec obejmuje outdoor (blisko 60 nośników na terenie Poznania i południowych przedmieść), kampanię w lokalnych mediach (prasa i internet), dystrybucję ulotek oraz kampanię w social media (Facebook).

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło Galeria Dębiec. Dostarczył
A to już wiesz?  Prognozowany spadek wartości rynku DIY w 2020 r. w związku z epidemią COVID-19

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy