Biznes Handel

Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkę

Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkę
Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową

Data publikacji: 2019-10-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkę
Kategoria: BIZNES, Handel

Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową półkę.

Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkę BIZNES, Handel - Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową półkę.

Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową półkę.

Sieć już od lat cyklicznie oferowała swoim Klientom produkty ze zdrowej półki na zasadzie in-out. Każdorazowo po takich akcjach wyciągane były wnioski dotyczące przede wszystkim potencjału poszczególnych produktów. Dane te plus analiza trendów rynkowych pozwoliły na opracowanie optymalnej i stałej oferty zdrowej półki.

– Nasza sieć zawsze bardzo dokładnie wsłuchiwała się w oczekiwania Klientów oraz była i jest na bieżąco z trendami rynkowymi czy zmianami w nawykach żywieniowych. Dzięki temu już kilka lat temu zaczęliśmy stopniowo, na początku na zasadzie in-out, a w tym roku już na stałe wprowadzać produkty z szeroko rozumianej zdrowej półki. Niektóre z produktów powstały w procesie równoległym tworzenia naszych brandów, np. wędliny z czystą etykietą Rzeźnik Szymon PURE – mówi Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów POLOmarket.

Aktualnie w ramach zdrowej półki Klienci POLOmarket mają do wyboru blisko 50 indeksów. To zarówno produkty świeże z kategorii nabiałowej, wędliny PURE, warzywa i owoce,  jak  i produkty suche, między innymi kawy, mąki, makarony, przekąski i słodycze. Sieć cały czas pracuje nad dalszym poszerzeniem oferty. Przyjęty harmonogram zakłada wprowadzenie do końca roku kolejnych indeksów, tak aby oferta z początkiem 2020 zamknęła się ok. 100 pozycjami i dała sieci pełną kompetencje dla tej kategorii.

A to już wiesz?  Rynek detaliczny odzieży i obuwia w Europie Środkowej wzrósł o 10% w 2019 r.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Grupa POLOmarket poszerza zdrową półkę BIZNES, Handel - Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową półkę.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy