Biznes Handel

Nowy MarcPol na warszawskim Bemowie. Polska sieć handlowa zmienia logo i wygląd

Nowy MarcPol na warszawskim Bemowie. Polska sieć handlowa zmienia logo i wygląd
16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep MarcPol na warszawskim Bemowie. Świeżo otwartą placówkę wyróżnia zupełnie odmieniona identyfikacja wizualna, w tym nowe logo polskiej sieci

Data publikacji: 2015-12-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy MarcPol na warszawskim Bemowie. Polska sieć handlowa zmienia logo i wygląd
Kategoria: BIZNES, Handel

16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep MarcPol na warszawskim Bemowie. Świeżo otwartą placówkę wyróżnia zupełnie odmieniona identyfikacja wizualna, w tym nowe logo polskiej sieci handlowej.

Nowy MarcPol na warszawskim Bemowie. Polska sieć handlowa zmienia logo i wygląd BIZNES, Handel - 16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep MarcPol na warszawskim Bemowie. Świeżo otwartą placówkę wyróżnia zupełnie odmieniona identyfikacja wizualna, w tym nowe logo polskiej sieci handlowej.

16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep MarcPol na warszawskim Bemowie. Świeżo otwartą placówkę wyróżnia zupełnie odmieniona identyfikacja wizualna, w tym nowe logo polskiej sieci handlowej. MarcPol tym samym nie tylko wzmacnia swoją obecność na rynku handlu detalicznego, ale i wkracza w kluczową fazę rebrandingu  sklepów. W najbliższym czasie MarcPol planuje otwarcie kolejnych osiem sklepów w nowym formacie.

Założona w 1988 roku polska sieć sklepów spożywczych MarcPol przechodzi obecnie gruntowną modernizację. Właśnie rozpoczęto decydującą fazę zmian polegającą na odświeżeniu logo i zmianie wyglądu sklepów, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Otwarta placówka przy ul. Morcinka 3b to pierwszy MarcPol w nowych zielono-czerwonych barwach z logo po rebrandingu. 

„Nowe logo, które pojawiło się na szyldzie naszego sklepu na Bemowie to wyraz kluczowej fazy zmian, w które wkracza nasza firma w kolejnym ćwierćwieczu swojego istnienia.  Chcemy działać jeszcze bliżej lokalnych społeczności, z którymi coraz to bardziej ścisła współpraca, ma być podstawą działalności naszej firmy. Dzięki takiemu modelowi biznesowemu jesteśmy w stanie oferować najwyższej jakości produkty o pewnym miejscu pochodzenia.” –   tłumaczy Marek Mikuśkiewicz, Prezes Zarządu firmy MarcPol S.A.

Nowy MarcPol na Bemowie to  sklep osiedlowy, w którym można zrobić codzienne zakupy w sposób wygodny i szybki. Na 160 m2 funkcjonalnej powierzchni znaleźć można bogaty asortyment produktów, w tym świeżej żywności, która jest wizytówką polskiej sieci handlowej MarcPol. Starannie selekcjonowane mięsa, wędliny, wędzone i mrożone ryby oraz sery podawane są tradycyjnie „zza lady”. Sezonowe warzywa i owoce, które znaleźć można w sąsiednim dziale o swojskiej nazwie „Zieleniak” pochodzą w większości od lokalnych dostawców. Na klientów nowej placówki czeka również świeże pieczywo codziennie wypiekane na miejscu. 

A to już wiesz?  Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in out

Sklep na Bemowie stanowi 62 placówkę sieci MarcPol, z których większość zlokalizowana jest w województwie mazowieckim. W najbliższym czasie zostanie otwartych kolejnych osiem sklepów MarcPol w nowym formacie.

Sklep MarcPol przy ul. Morcinka 3b w Warszawie czynny jest 7 dni w tygodniu, w godzinach 7.00-21.00 od poniedziałku do soboty oraz w niedzielę od godziny 9.00 do 18.00.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowy MarcPol na warszawskim Bemowie. Polska sieć handlowa zmienia logo i wygląd BIZNES, Handel - 16 grudnia br. przy ul. Morcinka 3b ruszył nowy sklep MarcPol na warszawskim Bemowie. Świeżo otwartą placówkę wyróżnia zupełnie odmieniona identyfikacja wizualna, w tym nowe logo polskiej sieci handlowej.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy