Biznes Handel

PSH Lewiatan stawia na rozwój marki własnej

PSH Lewiatan stawia na rozwój marki własnej
Rozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handlowej

Data publikacji: 2020-07-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PSH Lewiatan stawia na rozwój marki własnej
Kategoria: BIZNES, Handel

Rozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan.

PSH Lewiatan stawia na rozwój marki własnej BIZNES, Handel - Rozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan.

Rozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Sieć systematycznie poszerza ofertę produktów z własnym logo, które kompleksowo odpowiadają na potrzeby konsumentów. Dzięki bliskiej współpracy z ponad 130 zaufanymi producentami w ofercie asortymentowej sieci znajduje się już blisko 500 artykułów, które cechują się połączeniem dobrej jakości i atrakcyjnej ceny.

Produkty z logo sieci Lewiatan od blisko 20 lat cieszą się uznaniem konsumentów i należą do liderów sprzedaży w swoich kategoriach. Oferta asortymentowa marki własnej Lewiatan odpowiada na najważniejsze potrzeby klientów łącząc dwie istotne cechy, jakimi są dobra jakość i atrakcyjna cena. Portfolio obejmuje blisko 500 produktów, wśród których znajdują się najpopularniejsze towary w niemal wszystkich kategoriach spożywczych, jak na przykład: soki i napoje, słodycze, przetwory, towary masowe, przekąski słone, jak również artykuły higieniczne, kosmetyki, chemia gospodarcza oraz produkty przemysłowe. Tylko w ostatnich tygodniach Lewiatan wprowadził do oferty marki własnej kolejne nowości, wśród których znalazły się m.in.: Sok jabłkowy 1l, napoje 1l – Oranżada biała i czerwona, Cool Cola, Cool Cola Zero 2l oraz Sok pomidorowy z chili 330ml. Rozszerzona została również kategoria artykułów higienicznych o nowe rodzaje mydeł w kostkach oraz w płynie.

– Marka własna Lewiatan to kluczowy element strategii sieci. Produkty te, z racji oczekiwanych przez konsumenta jakości i cen, są istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sklepów przynależących do Lewiatana – podkreśla Andrzej Izraelski, członek zarządu Lewiatan Holding S.A. – Wartość sprzedaży produktów marki Lewiatan rokrocznie rośnie, a obecnie większość z tych towarów to zdecydowani liderzy sprzedaży ilościowej w swoich kategoriach – wyjaśnia i dodaje, że rozwój portfolio marki własnej wynika z wymagań rynku – Kreujemy ofertę dostosowaną do  preferencji naszych klientów, by w Lewiatanie mogli nabyć produkty w sprawdzonej jakości i w korzystnych cenach – tłumaczy Andrzej Izraelski.

A to już wiesz?  "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" - kampania edukacyjna Intermarché

Z danych PSH Lewiatan wynika, że sprzedaż produktów marki własnej stanowi obecnie poziom ponad 6 proc. wartości sprzedaży Lewiatana. Wszystkie produkty dostępne na półkach sklepów Lewiatan przechodzą przez wieloetapowy proces kontroli jakości, na który składają się m.in. badania próbek produktów w warunkach laboratoryjnych, testy sensoryczne oraz audyt procesów produkcyjnych w zakładach wytwarzających produkty marki Lewiatan.

Lewiatan inspiruje klientów

PSH Lewiatan regularnie podejmuje również działania komunikacyjne marki własnej skierowane bezpośrednio do konsumentów. Z myślą o swoich klientach sieć zaprezentowała kolejną odsłonę bezpłatnego magazynu „Polecamy produkty marki własnej Lewiatan”, w którym znajdują się przepisy na to, jak szybko, niedrogo i smacznie przygotować zdrowy i pełnowartościowy posiłek oraz szereg wskazówek kulinarnych na pyszne dania na każdą okazję.

 

***

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3.200 placówek handlowych zatrudniających 30.000 pracowników. PSH Lewiatan zajęła w 2019 roku 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” w Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.  

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
PSH Lewiatan stawia na rozwój marki własnej BIZNES, Handel - Rozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy