Handel Wiadomości branżowe

Re-otwarcie hali MAKRO w Rzgowie

Re-otwarcie hali MAKRO w Rzgowie
Warszawa 13 sierpnia 2014r.: 13 sierpnia odbyło się re-otwarcie ostatniej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. W jej wyniku w rzgowskiej hali powstała jedna z największych w Polsce mroźni o powierzchni 1.130m2. Celem procesu remodelingu wybranych hal było zapewnienie najwyższej jakości usług w ramach multikanałowego modelu działania firmy. MAKRO jest siecią hurtową działającą wielokanałowo, co oznacza, że jej klienci mogą dokonać zakupów w sposób tradycyjny w jednej z hal, ale również skorzystać z usługi delivery lub złożyć zamówienie przez Internet w sklepie MAKRO Biuro Online. Klientami firmy są właściciele niezależnych biznesów, dla których wielką wartością jest czas, cena i elastyczne formy współpracy. Dlatego w celu zapewnienia najwyższego poziomu swoich usług, MAKRO podjęło decyzję o wyodrębnieniu 1/3 powierzchni w pięciu wybranych halach (w Rzgowie, Kaliszu, Koszalinie, Szczawnie i Toruniu) na potrzeby dostaw oraz sklepu internetowego.Proces przebudowy hali w Rzgowie objął nie tylko wyodrębnienie powierzchni magazynowej na potrzeby usługi dostawy, ale również stworzenie mroźni dedykowanej m.in. sieci IKEA, która

Warszawa 13 sierpnia 2014r.: 13 sierpnia odbyło się re-otwarcie ostatniej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. W jej wyniku w rzgowskiej hali powstała jedna z największych w Polsce mroźni o powierzchni 1.130m2. Celem procesu remodelingu wybranych hal było zapewnienie najwyższej jakości usług w ramach multikanałowego modelu działania firmy.

MAKRO jest siecią hurtową działającą wielokanałowo, co oznacza, że jej klienci mogą dokonać zakupów w sposób tradycyjny w jednej z hal, ale również skorzystać z usługi delivery lub złożyć zamówienie przez Internet w sklepie MAKRO Biuro Online. Klientami firmy są właściciele niezależnych biznesów, dla których wielką wartością jest czas, cena i elastyczne formy współpracy. Dlatego w celu zapewnienia najwyższego poziomu swoich usług, MAKRO podjęło decyzję o wyodrębnieniu 1/3 powierzchni w pięciu wybranych halach (w Rzgowie, Kaliszu, Koszalinie, Szczawnie i Toruniu) na potrzeby dostaw oraz sklepu internetowego.

Proces przebudowy hali w Rzgowie objął nie tylko wyodrębnienie powierzchni magazynowej na potrzeby usługi dostawy, ale również stworzenie mroźni dedykowanej m.in. sieci IKEA, która jest jednym z kluczowych klientów MAKRO. Mroźnia ma powierzchnię 1.130m2 i wysokość 6,8m. Innowacją w rzgowskiej hali jest wykorzystanie oświetlenia typu LED, co pozwoli zmniejszyć zużycie energii.

W pięciu przebudowanych halach MAKRO zdecydowano się utrzymać asortyment z uwzględnieniem preferencji zakupowych klientów. Wprowadzono do nich prezentację paletową artykułów promocyjnych w dedykowanych, łatwo dostępnych obszarach, lepszą prezentacją artykułów w ramach danego stoiska, (np. minidrogeria z ofertą kosmetyków), dostępność na zamówienie lub poprzez sklep internetowy części produktów przemysłowych.

Jestem przekonany, że model wielokanałowy to przyszłość, także w sektorze hurtowym. Pozwala on zaoferować klientowi najwygodniejsze dla niego rozwiązanie: zrobienie zakupów w hali, usługę delivery lub zamówienia produktów poprzez sklep internetowy MAKRO Biuro Online ? mówi David Boner, Prezes MAKRO Cash&Carry.

Zachęcamy do zapoznania się z materiałem filmowym, z którego dowiedzą się Państwo więcej o koncepcji hal wielokanałowych, o których opowiada David Boner, Prezes MAKRO Cash & Carry.

A to już wiesz?  Czy mobile działa? Czyli, jak kupują e-konsumenci

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło MAKRO Cash & Carry Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy