Biznes Handel

Startuje Loteria (Z)ręcznie Robiona, promująca Karmelki z Wawelu

Startuje Loteria (Z)ręcznie Robiona, promująca Karmelki z Wawelu
W portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele sprawdzonych i cenionych od lat

Data publikacji: 2020-06-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Startuje Loteria (Z)ręcznie Robiona, promująca Karmelki z Wawelu
Kategoria: BIZNES, Handel

W portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele sprawdzonych i cenionych od lat produktów.

Startuje Loteria (Z)ręcznie Robiona, promująca Karmelki z Wawelu BIZNES, Handel - W portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele sprawdzonych i cenionych od lat produktów.

W portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele sprawdzonych i cenionych od lat produktów. Należą do nich m.in. ręcznie produkowane Karmelki nadziewane – Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające. Ofertę Karmelków w letnich miesiącach wspiera „Loteria (Z)ręcznie Robiona”, w której do wygrania jest łącznie aż ćwierć miliona złotych.

 

Loteria promować będzie sprzedaż Karmelków z Wawelu przez cały czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody pieniężne – co godzinę do wygrania jest 100 zł, a co miesiąc 15 000 zł. Łączna pula nagród to ponad 255 tys. złotych. Dodatkowo, każde kolejne zgłoszenie jest premiowane i zwiększa szansę na wygraną, co zachęca do regularnych zakupów.

 

Konkurs dla każdego

 

Zasady konkursu są proste – wystarczy po zakupie 120 g Karmelków w luzie lub opakowaniu zarejestrować w trakcie trwania loterii paragon na stronie www.loteriawawel.pl lub wysłać SMS pod numer 4306. W loterii udział biorą wszystkie dostępne opakowania na rynku, także te bez naklejek promocyjnych. Akcja trwa od 1 czerwca do 30 września.

 

Silne wsparcie loterii

 

Promocję kategorii Karmelków wspiera także intensywna kampania digital, oparta o display, Social Media i influencer marketing, a także YouTube i VOD. Marka zaplanowała też działania PR i materiały POS w punktach sprzedaży.

 

Wyjątkowy charakter i tradycja

 

Karmelki nadziewane z Wawelu to unikatowy produkt w ofercie marki. Wytwarzane są od lat w oparciu o sprawdzone receptury, ręczne metody produkcji i doświadczenie pracowników. Karmelki występują w 4 wariantach smakowych: Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające. Jak wszystkie produkty z Wawelu, także Karmelki powstają zgodnie z ideą „Dobrych Składników”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów i substancji konserwujących.

A to już wiesz?  Tesco eliminuje nieprzetwarzalny plastik z opakowań swoich produktów

Produkty dostępne są luzem, na stoiskach Wolność Wyboru oraz w opakowaniach 120g i 1kg.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Startuje Loteria (Z)ręcznie Robiona, promująca Karmelki z Wawelu BIZNES, Handel - W portfolio marki Wawel, poza licznymi nowościami, znajdziemy wiele sprawdzonych i cenionych od lat produktów.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy