Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia zachęca do zakupów w Internecie. Warto zadbać, aby były bezpieczneKategoria: BIZNES, HandelWprowadzenie w Polsce stanu epidemii i związane z tym obostr
Data publikacji: 2018-08-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Empik inwestuje w rynek wydarzeń i kupuje udziały w Going.Kategoria: BIZNES, HandelEmpik chce jeszcze lepiej obsługiwać rynek dystrybucji biletów i promocji wyd
Data publikacji: 2020-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-book “E-commerce śladami liderów B2B – case studies najlepszych wdrożeń w branKategoria: BIZNES, HandelSpółka e-point SA, udostępniła e-book przeds
Data publikacji: 2017-01-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Quick Park Mysłowice odwiedziło ponad 220 tys. klientówKategoria: BIZNES, HandelQuick Park Mysłowice – przez pierwszy miesiąc funkcjonowania – odwiedziło p
Data publikacji: 2016-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Termometry iGrill w ofercie DYNAMIC Centrum GrillaKategoria: BIZNES, HandelDo stałej oferty firmy DYNAMIC Centrum Grilla trafiły cyfrowe termometry do mięsa wiod�
Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka loteria urodzinowa LewiatanaKategoria: BIZNES, HandelPolska Sieć Handlowa Lewiatan z okazji 25-lecia organizuje dla swoich klientów loterię urodzinową. Na
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy w dyskontach klienci nie kradną?Kategoria: BIZNES, HandelW sklepach dyskontowych praktycznie nie ma zabezpieczeń. Czyżby konsumenci przekraczający ich próg
Ruszyła kampania reklamowa, promująca otwarcie Galerii Dębiec w Poznaniu. Centrum handlowe powita swoich pierwszych klientów już 25 października. …
Data publikacji: 2020-06-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykiety RFID w pojemnikach wielokrotnego użytku w branży spożywczejKategoria: BIZNES, HandelEtykiety RFID w pojemnikach wielokrotnego użytku w branży spożywcz
Internet dzięki swoim zaletom umożliwia zagraniczną ekspansję nawet mniejszym przedsiębiorcom z kategorii e ? commerce. Co jest największą barierą? Niska świadomość korzyści, które mogą przynieść wysiłki związane z ur