Sieć sklepów rolniczo-technicznych GRENE podpisała 40 umowę franczyzy. Firma planuje dalszy rozwój sieci sprzedaży i zapowiada wzrost liczby sklepów franczyzowych. Pod marką GRENE dzia
Światowy rynek produktów impulsowych cały czas dynamicznie się rozwija. Wg badań GFK aż 98% Polaków sięga po podobne artykuły. Co ciekawe, jedną z rosnących obecnie kategorii są gumy do żucia. Wybiera je ponad 55% mieszka�
Od 6 lipca do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka w ramach akcji in-out trafią produkty firmy Brześć. Ptysiowa słomka z cukrem oraz ptysiowa słomka z cukrem i cynamonem po raz kolejny pojawi się w marce własnej tej ogólnopols
Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów.
W ubiegłym roku firma Notino sprzedała 35 milionów produktów kosmetycznych. Przychody wzrosły o 17% w stosunku do 2018 roku.
Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad
Firma Oras, lider na rynku ekologicznej i inteligentnej armatury w Europie przejęła niemiecką markę Hansa.
Już po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego, Albedo Marketing, wdraża akcję promocyjną dla Nestlé Waters. Tym razem zachęca do picia wody delikatnie gazowanej i gazowanej marki Nałęczowianka.
Liczba hipermarketów Carrefour z nową ofertą Super Prezentów wzrosła do 90. W ofercie znalazło się blisko 80 różnych prezentów w formie przeżyć
Dzisiaj w łódzkiej Manufakturze został otwarty pierwszy w Polsce wspólny sklep Orange i Samsung. Podczas ceremonii można było się zapoznać z ofertami Orange i produktami marki Samsung, w tym