Zakupowe szaleństwo w Galerii Garfitt, czyli ostatnia niedziela handlowa
Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na
Joanna Grabowska – menedżer z wieloletnim doświadczeniem – wzmocniła polski zespół leasingowy PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management.
Wychodząc naprzeciw potrzebom osób doświadczających nieprzyjemnych symptomów alergicznych, Barwa, poszerza serię kosmetyków hipoalergicznych, która została opracowana z myślą o osobach borykającymi się ze skórą suchą, w
6 000 nowych drzew wiosną zasili wrocławskie lasy – to efekt akcji „Zasadź z nami las” zorganizowanej we Wrocław Fashion Outlet
Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkt sprzedaży w Szczecinie.
Żabka od lat wspiera młodzież, która z uwagi na trudną sytuację społeczną ma utrudniony start w dorosłe życie. To właśnie do młodych ludzi powyżej 16. roku życia skierowany jest program „Bezpieczny staż z Żabką”,
Rusza kampania Groupon Local Stars, promująca gwiazdy lokalnego biznesu w europejskich miastachWarszawa 11 września 2014 - Groupon (NASDAQ: GRPN) – Z badań Gemius dla e-Commerce Polska przeprowadzonych 2014 r
Wiesz, że pomarańczowe warzywa i owoce zapewniają promienną cerę, żółte poprawiają odporność, a różowe metabolizm? Fioletowe mają wpływ na samopoczucie, bordowe na krążenie, a zielone orzeźwiają.
C.H. Robinson rozwija współpracę z Tesco o centra logistyczne w Gliwicach, Poznaniu i Teresinie