Electrolux wprowadza właśnie do swojego portfolio nowy, najcichszy w ofercie odkurzacz workowy – PURE D8.2 SILENCE
Żabka sfinalizowała największy w Europie remodeling sklepów, w efekcie którego ponad 6500 placówek sieci funkcjonuje już w nowym koncepcie i oznaczonych jest zielonym logo z uśmiechem. Proces modernizacji sklepów rozpoczął s
W dobie Big Data, kiedy możemy zmierzyć każdy ruch użytkownika w serwisie i raportować wszystkie jego aktywności, prawdziwym wyzwaniem staje się tworzenie analiz, będących podstaw&
23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln zł.
15 lat Pelion na GPW Sytuacja na rynku farmaceutycznym Linie biznesowe i CSR w 2012 roku Wyniki finansowe
W polskich gospodarstwach żyje prawie 8 mln psów i ponad 6 mln kotów. W ostatnim roku Polacy wydali na ich żywność dwa razy więcej pieniędzy niż na produkty dla niemowląt. W 2015 roku Polacy wydadzą na karmę dla swoich pupi
Według badań SalesBee 40 proc. kupujących w e-sklepach obawia się, że otrzyma towar nie spełniający ich oczekiwań – wybrakowany, złej jakości czy nieoryginalny. Ponadto 27 proc. konsumentów obawia się, że towar w ogóle
W Pasażu Grunwaldzkim otwarto pierwszy we Wrocławiu salon reprezentujący awangardowy koncept firmy Kazar Group – Kazar Studio. W należącym do EPP Pasażu Grunwaldzkim Kazar Studio zajmuje powierzchnię 120 mkw.
Firma badawcza IBP Research specjalizująca się w analizach rynku chemicznego i materiałów budowlanych, wykonała prognozę rozwoju rynku chemii budowlanej, oceniając wpływ i skutki COVID-19
Wózek Madonna 2w1 to nowość w ofercie marki INDIGO*. Jest to nowoczesny wózek o wyjątkowej trwałości i wysokiej jakości wykończenia. Został zaprojektowany tak, aby nie tylko zachwycać wyglądem, przyciągając uwagę swym ef