Biznes Handel

Top Secret otworzył flagowy sklep w Galerii Młociny

Top Secret otworzył flagowy sklep w Galerii Młociny
23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln

Data publikacji: 2019-08-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Top Secret otworzył flagowy sklep w Galerii Młociny
Kategoria: BIZNES, Handel

23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln zł.

Top Secret otworzył flagowy sklep w Galerii Młociny BIZNES, Handel - 23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln zł.

23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln zł.

 

Salon w Galerii Młociny jest 197 sklepem marki Top Secret i czwartym w Warszawie – poza lokalami w CH Wola Park, Atrium Reduta oraz CH Renova. Jest to ponad 250 mkw. powierzchni zaprojektowanej zespołu architektów Top Secret wg nowego konceptu wdrażającego rozwiązania zwiększające komfort zakupów. W sklepie ubrania i akcesoria eksponowana są w przejrzysty sposób, w kilku strefach, ze swobodnym dostępem do wieszaków. Z kolei imponująca, wysoka na 7,5 m witryna prezentuje bardzo ciekawe aranżacje i stylizacje uzupełnione o system monitorów LED wyświetlających treści wizerunkowe i marketingowe.

W przymierzalni wprowadzono nowoczesny system zmiany oświetlenia i możliwość zobaczenia wybranej stylizacji w świetle dziennym, wieczorowym i domowym pozwalają klientom na przemyślane Zakupy. Z kolei z myślą o osobach oczekujących stworzona została specjalna strefa z dużą pufą i sofą oraz strefą z darmową kawą.

Top Secret jest wiodącą marką w segmencie GK REDAN, funkcjonującą na rynku od blisko 23 lat. Łączna sprzedaż towarów segmentu modowego w lipcu br. wyniosła ok. 20 mln zł.

***

Chcesz wiedzieć więcej – zapisz się do newslettera GK Redan – www.redan.com.pl/newsletter/

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Top Secret otworzył flagowy sklep w Galerii Młociny BIZNES, Handel - 23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to czwarty sklep sieci w stolicy. Rozwój sieci sprzedaży związany jest z rosnącymi obrotami, które w lipcu wyniosły blisko 20 mln zł.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

A to już wiesz?  Stoisko eSmoking World w Quick Park Mysłowice

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy