Z najnowszych danych M/platform wynika, że sierpień 2021 przyniósł spadek obrotów w handlu tradycyjnym w ujęciu rok do roku. Jak pokazuje badanie, kupujemy rzadziej i mniej podczas jednego procesu zakupowego. Niestety więcej pł
CastoMaty to najnowsze rozwiązanie popularnej sieci sklepów DIY.
Dzisiaj świeczki służą do wystroju wnętrz, aromaterapii, a nawet masażu. Są znane jako uniwersalny prezent, pomysłowy gadżet, ale to Polacy nadali im niezwykłe kształty 3D.
Dwuosobowa, tygodniowa wycieczka do wakacyjnego kurortu za granicą, przejażdżka za kierownicą Ferrari czy vouchery na strzelnicę sportową – to główne nagrody w specjalnym programie lojalnościowym dedykowanym dla instalato
Fashion Days, modowy numer 1 w Europie Środkowo-Wschodniej, odnotowuje bardzo dobre wyniki, które są nie tylko odzwierciedleniem ogólnego wzrostu sprzedaży w handlu internetowym, ale także wynikiem d
19 listopada 2020 roku niemiecki lider rynku optycznego otworzył już 22. salon w Polsce. Do sieci Fielmann dołączył właśnie nowo otwarty butik w CH Posnania, największym centrum handlowym w Wielkopolsce.
Vital i Fresh – to najnowsze kolekcje pościeli autorstwa projektantek Andropolu. Okazją do ich pierwszej prezentacji były warszawskie targi tekstyliów domowych - Interior Design Forum.
Sieć Carrefour kontynuuje inwestycje w rozbudowę i promocję oferty książek w swoich sklepach. Po wprowadzeniu do sprzedaży szerokiego asortymentu bestsellerów literatury francuskiej, firma zosta
W nowej części Wola Parku 18 lutego otworzył się sklep Top Shop. Marka oferuje m.in. produkty wyposażenia wnętrz, do sprzątania oraz fitnessu. Sklep zajął powierzchnię 74 mkw.
4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL sieci supermarketów MILA. Agencja odpowiada także za koncept kampanii wprowadzającej nową markę na rynek oraz realizację, w ramach działań komunikacyjnych s