Kupowanie pod wpływem impulsu w internecie staje się coraz częstszym zjawiskiem. Portal kodyrabatowe.pl zanalizował przyzwyczajenia polskich internautów.
Centrum Handlowe Klif w Gdyni kusi nowymi markami, odmienionymi salonami oraz propozycjami z najlepszych polskich i światowych wybiegów. Warto wybrać się po jesienne inspiracje m.in. do butików Michael Kors
„Społem” znaczy razem. Hasło przyświecające już od ponad wieku spółdzielcom tworzącym „Społem” WSS Śródmieście nadal jest aktualne. Działając od 150 lat spółdzielnia realizuje kolejne przedsięwzięcia – po su
4 września 2014 roku popularna sieć dyskontów odzieżowo-tekstylnych KiK otworzyła dwa nowe sklepy.
Od blisko roku Primavera Parfum, krajowy dystrybutor e-commerce, ułatwia polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwiera przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regioni
Marka Remington w swojej komunikacji stawia coraz intensywniej na dialog ze klientkami – z tego powodu w ubiegłym roku firma zdecydowała o rozpoczęciu kampanii „Przejmij kontrolę”, która dawała dziewczynom szansę na wspó�
Rozwój Centrów Handlowych w Polsce stale postępuje. Jakie przewagi posiadają i jak powinny je wykorzystać, by utrzymać rynkową pozycję?
• W 1994 roku przeprowadzono pierwszą na świecie bezpieczną transakcję online przy użyciu karty bankowej . • Dzisiaj polski rynek e-commerce ma około 18 mln użytkowników i jest wart około 12 mld dolarów
TapOn, system do budowania i zarządzania relacjami z klientem, nawiązał współpracę z producentem kosmetyków Vipera Cosmetics. Osoby odwiedzające stoiska firmy w centrach handlowych będą mogły skorzystać z programu lojalnoś
Supermarket spożywczy i stacja paliw Intermarché, a od 28 sierpnia 2019 roku, także sklep Bricomarché – taką ofertę Grupa Muszkieterów proponuje mieszkańcom Chodzieży.